Запознайте се с най-бързата Skoda

3 Април, 2025 14:56 3 050 14

  • skoda-
  • elroq-
  • vrs-
  • rs

Ускорението от 0 до 100км/ч отнема 5.4 секунди

Запознайте се с най-бързата Skoda - 1

Skoda представи Elroq vRS - компактен електрически SUV, който представя наточена версия на последния модел на марката. Elroq vRS споделя същото високоволтово сърце като по-големия си брат Enyaq vRS. Това означава 335 к.с., двойно задвижване на всички колела и батерия с капацитет 84 kWh. Но ето го и разковничето: по-малката рама на Elroq се изразява в светкавичен спринт до 100 км/ч за 5,4 секунди, което е с една десета по-бързо от това на Enyaq. Максимална скорост е 180 км/ч, контролирана от електрониката.

Техническият гуру на Skoda, Йоханес Нефт, подчертава двойствената индивидуалност на Elroq vRS: „Ние не просто хвърляме мощност върху него. Балансираме суровата производителност с ежедневната използваемост, което е отличителна черта на vRS.“ И той е прав. Този автомобил не е само един трик. Това е всекидневен автомобил, който може да отприщи вътрешния си звяр в даден момент.

Запознайте се с най-бързата Skoda - 2

Пиковото зареждане с мощност 185 kW допълва батерията от 10 до 80% само за 26 минути. Пробегът е 547 километра с едно зареждане. Подобренията в производителността не се изчерпват със задвижването. Elroq vRS седи по-ниско благодарение на спортно настроеното окачване (-15 мм отпред, -10 мм отзад). Преработената настройка на кормилното управление и специалният режим на задвижване на всички колела изострят управлението, а по-големите предни спирачки осигуряват необходимата спирачна сила.

Запознайте се с най-бързата Skoda - 3

Визуално Elroq vRS се отличава от останалите с поръчков бодикит, масивни 21-цолови джанти и ексклузивни бои, като наелектризиращата Hyper Green. Матрични LED фарове и затъмнени декоративни елементи допълват агресивната визия.

Интериорът на „vRS Lounge“ е тъмен, луксозен, с тапицерия от алкантара, зелени шевове и спортни седалки с подгряване. 13-инчовият екран на инфоразвлекателната система и озвучителната система Canton с 12 високоговорителя осигуряват техниката, а отопляемият спортен волан и масажиращата седалка на водача добавят нотка на разкош.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 13 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Шкода Фелацио

    24 5 Отговор
    Всички електромобили ускоряват бързо и след това още по-бързо им пада батерията.

    Коментиран от #11

  • 2 456

    5 2 Отговор
    Щом е електричка....
  • 3 сектант

    1 4 Отговор
    шкода са коли за конформисти
  • 4 фен

    2 3 Отговор
    60-те и 70-те год. социализма участва на състезания Ф 3 с коли от СССР/ Москвич 412-Ленинград, Жигули-Естония, Чехословакия с Шкода и май ГДР. Имат успех, но двигателите са слаби, до 1500 кубика и почват да пречат по пистите. Тогава от Световната федерация налагат по-висок клас мотори, невъзможни за соца. И си остават старите кучета от Лотус, Форд и пр. западни фирми.
  • 5 Хахохи

    5 4 Отговор
    Обикновената струва към 80 бона, базовата 65к, тази 85-90. За тези пари Тесла 3 или У.
  • 6 Тити

    11 2 Отговор
    По скоро трябва да се фокусират върху пробега а не конските сили. За какво ми е толкова мощна кола когато максималната скорост във България е 140 а повечето пътищата в окящаяно състояние и с дупки и не може да караш повече с 60 км.ч
  • 7 Дфен

    5 4 Отговор
    Волана е от Дачия
  • 8 оня с коня

    3 6 Отговор
    Неотдавна се ядосах на подвеждащите заглавия относно "Най-бърза кола",сега се ДОядосвам и с настоящото:КОЛКО БЪРЗА е тази кола със нещастните си 180км/ч,след като аз със "възстаричкото" си дизелово БМВ/204 коня/ се движа по магистралата с 200 и кусур,като таванът ми е 240/лично съм го пробвал/?Ама било ускорявало яко...Колата ми е на 210 хил.км и Фабричните й показатели НЕ СА МРЪДНАЛИ- ще ускорява ли така тая Електричка на 200 хиляди км,или ще е на заслужена почевка в ...автоморгата?

    Коментиран от #9, #12, #13

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Добре

    3 4 Отговор
    Ние понеже ядем доматите с колците. ДВГ дето да е вдигнало компресия с километрите няма. До един им бягат конете изпод капака с времето. Виж една P85-ца от 420 през 2013 сега е 367 киловата или 499 коня без да е пипана - само с ъпдейти по въздуха. Няма компресия, няма гарнитури, няма клапани - има 1 индукционен мотор на заден мост без четки и без постоянни магнити - ротора е 1 парче желязо с керамични лагери, в което се индуцира магнитно поле като смачкам газта, при което с къса асфалт и го мята на тавана.
  • 11 Ммхм

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Шкода Фелацио":

    Това да не е круша да пада

  • 12 Пфффффффф

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "оня с коня":

    Какво е това "почЕвка"....???😆😆😆😆😆
  • 13 Коня на оня

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "оня с коня":

    Брат, Като четеш заглавията, пробвай да ги разбереш преди да пишеш. В заглавията пише най-бързата SKODA, А ти сравняваш с BMW. Сравнявай с друга SKODA
  • 14 Абе ужас

    4 0 Отговор
    Добре, де, уж концепцията на електричките е да "пазим" природата. Т.е. трябва да са по-малки, по-леки, по-икономични от бензиновите коли, например.

    Продължаваме обаче да виждаме нови модели електрички, които са огромни, с огромни гуми, и огромно тегло. Те тая Шкода тежи към 2300 кг празна... С двама-трима човека на борда, и малко багаж, и минава над 2.5 тона. Вие сериозно ли? Кое му е икономичното на това?

    Просто следваме трендовете, като явно пак се търси единствено печалба. Една бензинова кола с тегло 1300-1400-1500 кг ще е много по-смислена от тия тежки чудовища.